Blog

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΗΝ Α’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Για το σχολικό έτος 2026-2027, οι αιτήσεις εγγραφής των μαθητών/τριών που φοιτούν για πρώτη φορά στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου θα πραγματοποιηθούν από 2 Μαρτίου έως και 23 Μαρτίου 2026.

Εγγραφές μετά την 23 Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται στις παρ. 7 και 8 του άρθρου 7 του π.δ. 79/2017 (Α’ 109), όπως η τελευταία παράγραφος αντικαταστάθηκε και ισχύει με την παρ. 1δ του άρθρου 204 του ν.4610/2019 (Α΄ 70).

Σύμφωνα με την υπό στοιχεία Φ.6/23967/Δ1/4-3-2025 (B’ 979) ΚΥΑ, oι εγγραφές στα δημόσια Δημοτικά σχολεία γενικής εκπαίδευσης δύναται να πραγματοποιούνται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) στην ειδική ψηφιακή πλατφόρμα «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού» στη Διεύθυνση https://adimotikou.eservices.minedu.gov.gr, με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής, την οποία υποβάλλει ένας εκ των δύο γονέων/κηδεμόνων/εχόντων την επιμέλεια των μα-θητών/τριών που συμπληρώνουν την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής την ηλικία των έξι (6) ετών.

Κατά το σχολικό έτος 2026-2027 στην Α’ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες που γεννήθηκαν από

1-1-2020 έως και 31-12-2020.

 

Από τη Διεύθυνση του σχολείου

 

Με αίσθημα αλληλεγγύης και προσφοράς, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας συγκέντρωσαν τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης, τα οποία προσφέρθηκαν στο Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Σπάρτης, ενόψει των Χριστουγέννων.

Η δράση αυτή πραγματοποιήθηκε με σκοπό την ενίσχυση συμπολιτών μας που έχουν ανάγκη, καλλιεργώντας παράλληλα στους μαθητές τις αξίες της προσφοράς, της συνεργασίας και της κοινωνικής ευαισθησίας.

Ευχαριστούμε θερμά όλους τους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς που συνέβαλαν στη συγκέντρωση των αγαθών και βοήθησαν να μεταφερθεί ένα μήνυμα αγάπης και αλληλεγγύης αυτές τις γιορτινές ημέρες.

 

 

 

Τις προηγούμενες ημέρες πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας ενημερωτική ομιλία από την Α/Α Αριστέα Μαρούλη του Γραφείου Αντιμετώπισης Ενδοοικογενειακής Βίας του Επιτελείου της Διεύθυνσης Αστυνομίας Λακωνίας, με θέμα: "Σχολικός Εκφοβισμός και Νεανική παραβατικότητα".

 

 

Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του Σχολείου καθορίζει τους κανόνες και τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούν οι μαθητές, οι γονείς και το προσωπικό για τη διασφάλιση ενός ασφαλούς, υγιούς και ευχάριστου περιβάλλοντος μάθησης. Ο κανονισμός αυτός περιλαμβάνει κανόνες για τη συμπεριφορά, τη συμμετοχή στις σχολικές δραστηριότητες, την τήρηση ωραρίων και την προστασία του σχολικού εξοπλισμού. Επίσης, θέτει τις διαδικασίες για την επίλυση διαφορών και την αντιμετώπιση παραβάσεων, με στόχο την καλλιέργεια σεβασμού, υπευθυνότητας και συνεργασίας. Στο σχολείο μας, προτεραιότητα έχει η ανάπτυξη της προσωπικότητας του μαθητή σε ένα περιβάλλον που προάγει την ομαδικότητα και την αλληλοεκτίμηση.

Αυτός ο κανονισμός ισχύει για όλους και η τήρησή του είναι απαραίτητη για την εύρυθμη λειτουργία της σχολικής κοινότητας.

Μπορείτε να πατήσετε εδώ για να διαβάσετε τον Εσωτερικό Κανονισμό του σχολείου μας.

Με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, το 2ο Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης είχε τη χαρά και την τιμή να υποδεχθεί έναν σπουδαίο αθλητή, ο οποίος μοιράστηκε με τους μαθητές εμπειρίες, αξίες και μηνύματα γύρω από τον αθλητισμό, τη συνεργασία και την προσπάθεια.

Οι μαθητές συμμετείχαν σε αθλητικές δραστηριότητες, έθεσαν ερωτήσεις και εμπνεύστηκαν από το παράδειγμα και τα λόγια του καλεσμένου. Ήταν μια ξεχωριστή μέρα γεμάτη ενθουσιασμό, κίνηση και θετικά μηνύματα για έναν υγιή και δραστήριο τρόπο ζωής!