Οδηγίες για την υλοποίηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης

Σας γνωρίζουμε ότι η ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, δηλαδή η διδασκαλία κατά την
οποία ο/η μαθητής/τρια συνεργάζεται με τον/την εκπαιδευτικό σε διαφορετικό χρόνο από τη
διαδικασία παράδοσης του μαθήματος ή δημιουργίας υλικού από τον/την εκπαιδευτικό,
έχοντας πρόσβαση σε μαθησιακό υλικό και χρονοδιάγραμμα μελέτης μέσω διαδικτύου,
απευθύνεται σε όλους/ες τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου μας, με τις παρακάτω
επισημάνσεις:
? Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών θα πρέπει να έχουν αποστείλει στην ηλεκτρονική
διεύθυνση του σχολείου μας: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. , τη διεύθυνση ηλεκτρονικού τους
ταχυδρομείου (αν δεν το έχουν κάνει ήδη).
? Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών, με ευθύνη τους, θα πρέπει να φροντίσουν για την
εγγραφή του κάθε παιδιού τους στην ιστοσελίδα του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου (ΠΣΔ)
https://register.sch.gr/students/ προκειμένου να αποκτήσουν μαθητικό λογαριασμό στην
εν λόγω ιστοσελίδα, μέσω της οποίας θα έχουν τη δυνατότητα να συνδεθούν στις
διαθέσιμες πλατφόρμες τηλεκπαίδευσης που θα επιλέξουν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου
μας και θα σας τις κοινοποιήσουμε μόλις τις λάβουμε.
Για την εγγραφή απαιτείται από τον γονέα/κηδεμόνα: (α) η χρήση ηλεκτρονικής συσκευής
με πρόσβαση στο Διαδίκτυο και (β) να διαθέτει κινητό τηλέφωνο και προσωπική
ηλεκτρονική διεύθυνση αλληλογραφίας (e-mail).
Είναι αυτονόητο ότι αν υπάρχουν δύο μαθητές/τριες στην οικογένεια, οι γονείς/κηδεμόνες
θα πρέπει να αποκτήσουν ένα μαθητικό λογαριασμό για κάθε παιδί τους στο Πανελλήνιο
Σχολικό Δίκτυο. Σημειώνουμε ότι για την εγγραφή αυτή, αν απαιτηθεί ο Αριθμός Μητρώου
μαθητή/τριας, αυτός αναγράφεται σε οποιοδήποτε Έλεγχο Προόδου της Γ’, Δ’, Ε’ και Στ’
τάξης. Για τους μαθητές/τριες της Α’ και Β’ τάξης, ο Αριθμός Μητρώου θα σας αποσταλεί
στην ηλεκτρονική διεύθυνση που μας έχετε αποστείλει.

Στη φόρμα εγγραφής θα πρέπει: (1) Όλα τα πεδία να συμπληρωθούν ακριβώς όπως
αναγράφονται στον Έλεγχο Προόδου του/της μαθητή/μαθήτριας, (2) η συμπλήρωση όλων
των πεδίων είναι υποχρεωτική.
Αφού επιβεβαιωθεί από το σύστημα myschool η ορθότητα των στοιχείων του/της
μαθητή/μαθήτριας, δημιουργείται ο λογαριασμός. Με τη δημιουργία του λογαριασμού τα
στοιχεία πρόσβασης: όνομα χρήστη (username), κωδικός πρόσβασης (password) και e-mail
που εμφανίζονται θα πρέπει να τα διατηρήσει ο γονέας/κηδεμόνας για την πρόσβαση
του/της μαθητή/τριας στις υπηρεσίες του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου. Ταυτόχρονα,
αποστέλλεται ηλεκτρονικό μήνυμα στην e-mail διεύθυνση του γονέα/κηδεμόνα με το όνομα
χρήστη και χρήσιμες οδηγίες για την ανάκτηση του κωδικού πρόσβασης. Σε περίπτωση που
δεν καταστεί δυνατή η επιβεβαίωση της ορθότητας των στοιχείων του/της μαθητή/τριας
και συνεπώς δεν καταστεί δυνατή η δημιουργία του λογαριασμού, ο γονέας/κηδεμόνας
μπορεί να επικοινωνήσει με το σχολείο, ώστε να διασταυρώσει την ορθότητα των στοιχείων
του/της μαθητή/μαθήτριας ή να υποβάλει αίτημα υποστήριξης προς το Πανελλήνιο Σχολικό
Δίκτυο από τη σχετική επιλογή που υπάρχει στην οθόνη της εφαρμογής.
? Οι μαθητές/μαθήτριες, με τη βοήθεια των γονέων/κηδεμόνων τους, μετά την απόκτηση
λογαριασμού στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο θα πρέπει να εισέλθουν για μια φορά στην
πλατφόρμα που έχει επιλεγεί από τους/τις εκπαιδευτικούς (θα σας τη γνωστοποιήσουμε
στην ηλεκτρονική σας διεύθυνση με κοινοποίηση του σχετικού Link, μόλις μας κοινοποιηθεί
από κάθε εκπαιδευτικό του σχολείου μας η πλατφόρμα που αξιοποίησε για τη δημιουργία
του ψηφιακού του τμήματος), ώστε στη συνέχεια να γίνουν μέλη των ψηφιακών τμημάτων
από τους/τις εκπαιδευτικούς.
Οι ώρες κατά τις οποίες συνήθως οι εκπαιδευτικοί θα αλληλεπιδρούν στην πλατφόρμα
ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με τους/τις μαθητές/τριες των τμημάτων στα οποία
διδάσκουν, θα είναι από 08:00 έως και 14:00. Σε κάθε περίπτωση, όμως, τόσο οι εκπαιδευτικοί
όσο και οι μαθητές/τριες, εφόσον επιθυμούν θα έχουν τη δυνατότητα να επισκέπτονται και να
αξιοποιούν την πλατφόρμα καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας και πέραν των
προαναφερόμενων ωρών αλληλεπίδρασης.
Οι εκπαιδευτικοί σε καθημερινή βάση θα αναρτούν στα ψηφιακά τμήματα το εκπαιδευτικό
υλικό και το υλικό του μαθήματος, τις εργασίες και τις ασκήσεις εμπέδωσης και εμβάθυνσης
προς τους/τις μαθητές/τριες.
Ένα ενδεικτικό πλάνο ασύχγρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης μπορεί να είναι:
(1) Ανάρτηση στο ψηφιακό τμήμα από τον/την εκπαιδευτικό του υλικού προς μελέτη,
ασκήσεων – εργασιών, κ.λπ.
(2) Μελέτη του υλικού από τους/τις μαθητές/τριες, υποβολή ερωτήσεων προς τον/την
εκπαιδευτικό, λύση ασκήσεων και υποβολή των εργασιών/απαντήσεων προς τον/την
εκπαιδευτικό της τάξης σε προθεσμία που θα ορίζει ο/η εκπαιδευτικός.
(3) Αξιολόγηση των εργασιών και των ασκήσεων από τον/την εκπαιδευτικό της τάξης και
αποστολή σε κάθε μαθητή/τρια μεμονωμένα σχετικής ανατροφοδότησης (με κάθε
πρόσφορο τρόπο, π.χ. μέσω της πλατφόρμας ή/και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου).
Τέλος, για την ενημέρωσή σας σχετικά με την εφαρμογή του Νέου Ευρωπαϊκού Κανονισμού
Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων 2016/679 και του νόμου 4624/2019, θα πρέπει να
μεταβείτε στην ιστοσελίδα: https://register.sch.gr/students/admins/studentsNew.php

Από τη Διεύθυνση του σχολείου

Διδακτικά βιβλία στο σχολείο στο σχολικό έτος 2019-2020

biblia sto sxoleio

Τα διδακτικά βιβλία των μαθητών/τριών θα παραμένουν στο σχολείο για δύο Σαββατοκύριακα το μήνα, από την Παρασκευή έως τη Δευτέρα.  H εν λόγω δράση θα υλοποιηθεί τις ακόλουθες ημερομηνίες:

27/9, 11/10, 24/10, 14/11, 22/11, 6/12, 20,12/2019,

καθώς και 17/1, 31/1, 14/2, 28/2, 13/3, 27/3, 3/4, 15/5, 29/5, 5/6 και 12/6/2020.

Αγιασμός για τη Σχολική Χρονιά 2019-2020

agiasmos

Ο αγιασμός της νέας σχολικής χρονιάς θα πραγματοποιηθεί στο σχολείο μας, την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2019 και ώρα 8.30 π.μ. Οι μαθητές/τριες θα αποχωρήσουν γύρω στις 9.30 π.μ. Η Διευθύντρια και οι Εκπαιδευτικοί καλωσορίζουν όλους τους μαθητές/τριες του σχολείου και τους εύχονται Υγεία και Καλή Πρόοδο!